Tanınmış Marka Araştırmaları
7 Eylül 2015
Ürün Testleri Araştırmaları
9 Eylül 2015

Ambalaj Araştırmaları

Ambalaj araştırmaları, müşterilerin çeşitli ambalaj alternatifleri arasından tercihlerini öğrenmeyi sağlayan araştırmalardır. Ambalajın kullanım kolaylığı, estetik görünüşü, imajı gibi konularda alternatiflerle karşılaştırma yaparak tercih öğrenmeyi, ürünün fonksiyonel özelliklerinin yanı sıra dış görünümünün değerlendirilmesini sağlar.

Ambalaj araştırmaları;

• Ambalajın ürünü satın almaya müşteriyi ikna etme etkisi,
• Ambalajın ürünü ne denli temsil ettiği,
• Ambalaj ile üretici firma arasındaki bütünlüğünü ölçer.
Ambalaj araştırmalarına ihtiyaç duyduğunuzda tıklayınız.