7 Eylül 2015

Bayi Memnuniyeti Araştırmaları

Bayi Memnuniyeti Araştırmaları Bayi memnuniyeti araştırmaları, bayilerin memnuniyet düzeylerinin tespit edilmesi ve gerekli önlemlerin alınmasında yardımcı olan bir araştırmadır. Bu araştırma aynı zamanda organizasyonların performansını ölçmek […]
7 Eylül 2015

Kamuoyu Araştırmaları

Kamuoyu Araştırmaları Kamuoyu Araştırmaları, 19 ve 20. Yüzyıllarda dünyada giderek demokratik yöntemlerin egemen olması ve kitle iletişim araçlarının daha etkin konuma gelmesi sonucu kamuoyu terimi göz […]
7 Eylül 2015

Çalışan Memnuniyeti Araştırmaları

Çalışan Memnuniyeti Araştırmaları Memnuniyet ifadesi gerek kişisel deneyimleri ve beklentileri, bireysel ve toplumsal değerleri gerekse motivasyon, bağlılık, iş doyumu gibi işle ilgili tutumları içinde barındırması ve […]
7 Eylül 2015

Reklam Araştırmaları

Reklam Araştırmaları Reklam araştırmaları, medya araçlarında yayınlanan reklamların etkinliğini ölçmeye yarayan araştırmalardır. Pre ve Post test şeklinde yapılabilirler. Pre-test çalışmalar reklam yayınlanmadan önce yapılır. Reklam alternatifleri […]