Hakkımızda

Hakkımızda

Bayes Araştırma kimdir?

Bayes Araştırma Eğitim ve Danışmanlık Hizmetleri Ltd. Şti. ekonomik ve sosyal alanlardaki sorunların saptanması, çözüm yollarının bulunması ve uygulamaya konulması, sonuçlandırılması, sonuçların tartışılması ile ilgili pazarlama ve kamuoyu araştırmaları yapmak amacıyla kurulmuş, çağın getirdiği yeniliklere uyum sağlayan, hızlı ve zamanında çözümler üreten profesyonel bir araştırma kuruluşudur.

Toplumu tanımaya, profilini çıkarmaya, değişkenlerle ilgili ilişkileri ortaya çıkarmaya çalışan, bir problemin ortaya çıkmasına yol açan etmenlerle ilgili neden, niçin, nasıl, ne zaman, nerede gibi sorulara cevap arayan ve bilimsel bilgi üreten Bayes Araştırma, gerçek konulara çözüm getirerek karar vermeyi, Pazar ve kamuoyu araştırmalarının değerini en üst düzeyde tutmayı amaçlar.

Firmamız  profesyonel araştırma hizmetleri vermektedir.  Müşterilerimizin önceliklerine önem verir, onlara veriden çok daha fazlasını vermeye çalışırız. Bayes araştırma projenin her aşamasında sizinle birlikte hareket edecek, projenin başlangıcından sonucuna kadar sorunsuz, zamanında, anlaşılabilir ve kullanılabilir bilimsel sonuçlar sunacaktır.

Dürüstlüğün her zaman önce geldiğine inanan Bayes Araştırma, müşteri ilişkilerini ön planda tutarak onlarla ilgi, saygı ve güven içerisinde projelerini yürütmektedir.

Hizmet Ağı: Bayes Araştırma Türkiye’nin 81 ilinde müşterilerine hizmet sunmaktadır.

Çalışmanın şeffaf olarak yürütülmesi: Araştırmalarımızın her aşaması müşterilerimizin denetimine açık ve şeffaftır.

Bayes Araştırma pazarlama ve sosyal araştırmalarında ICC/ESOMAR vb. meslek örgütleri tarafından belirlenen uluslararası etiksel ve profesyonel kurallara bağlı olarak çalışır. Sağladığı tüm hizmetleri ICC/ESOMAR uluslararası kodunda tanımlanan profesyonelliğin genel ilkelerine uygun olarak gerçekleştirdiğini garanti eder.

BAYES ARAŞTIRMA İLKELERİ

Değiştirilemez, Değiştirilmesi Teklif Dahi Edilemez Bayes Araştırma İlkeleri

  • Kalite standartları nedeniyle görüşme süresi 20 dk’nın üzerinde olan hiçbir görüşme yapılamaz.
  • Doğruluk derecesini etkileyebilecek tüm ayrıntılara araştırmalarında yer verir.
  • Araştırmanın her aşaması müşterinin denetimine koşulsuz açıktır ve şeffaftır.
  • Tarafsız ve bağımsızdır. İstenilen sonucu değil elde edilen bilimsel sonuçları paylaşır.
  • Şeffaflık, güvenirlik, kalite ve bilimsellikten taviz vermez.
  • Bayes Araştırma ICC/ESOMAR gibi meslek örgütlerinin belirlediği kurallara uyar.

Doğru düşünce bilgidir.                Eflatun