
Perakendecilik ve Toptancılık
Perakendecilikteki değişim topluma pek çok fayda ve fırsat getirmektedir. Dünyanın bir ucundan diğer bir noktaya uçarken ya da evinize dönmekteyken aile bireylerinden birinin ya da bir dostunuzun doğum gününü anımsar ve hediye almak için bir mağazaya gereksinim duyabilirsiniz. On bin ya da on iki bin metre yükseklikte aile siparişleriniz için bir perakendeci bulabileceğinizi bilirsiniz. Önünüzdeki koltuğun cebinde bir alışveriş kataloğuna, hediye seçenekleri sunan görsel çekiciliği yüksek sayfalara, tüm bunlara ulaşmanızı sağlayacak iletişim olanaklarına birkaç dakikada ulaşabilir ve seçtiğiniz hediyeye havaalanına indiğinizde kavuşabilir ya da belirlediğiniz tarih ve saatte hediyenin istediğiniz adreste bulunmasını sağlayabilirsiniz. Günümüz teknolojilerindeki gelişmeler perakendeciliği hayal edemeyeceğimiz boyutlara eriştirmiştir. Toptancılar da perakendeciler gibi bu kanalın önemli bir parçasını oluştururlar. Buna paralel bir gelişim ve değişim dağıtım zinciri içinde toptancıları da etkilemektedir.

1. Bölüm - Perakendecilik ve Perakendeci Kurumların İşlevleri

2. Bölüm - Perakendeci Kurumların Pazarlama Kanalındaki Yeri

3. Bölüm - Perakendeci Kurumların Sınıflandırılması

4. Bölüm - Değişen Perakendecilik Anlayışı

5. Bölüm - Perakendecilikte Bilgi Teknolojilerinin Artan Önemi

6. Bölüm - Perakendecilikte Kullanılan Çeşitli Teknolojiler

7. Bölüm - Müşteri Hizmetleri

8. Bölüm - Mağaza Kuruluş Yeri ve Seçimi

9. Bölüm - Mağaza İmajı

10. Bölüm - Toptancılık ve Toptancılığın İşlevleri

11. Bölüm - Toptancılık Türleri
