Ürün Testleri Araştırmaları
Ürün Testleri Araştırmaları
9 Eylül 2015
Müşteri Memnuniyeti Araştırmaları
Müşteri Memnuniyeti Araştırmaları
9 Eylül 2015

Gizli Müşteri Araştırmaları

Gizli müşteri araştırmaları, hizmet sisteminin etkinliğini belirlemek, hizmet kalitesini ve bununla birlikte bayi, şube, büroların ve hizmet veren personelin fiziki görünümünü ve hizmet anlayışını değerlendirmek amacı için yapılır.

Bir markanın konum, fiyatlandırma, kampanyalar, firmanın reklamları ve ürün çeşitliliği ne kadar geniş olursa olsun, bir firmayı başarıya götüren ve rekabet avantajı sağlayan en önemli faktör mükemmel hizmet ve memnun müşteri profilidir.

Gizli müşteri araştırmaları;

• Memnun müşteri profili yaratmanın ve arttırmanın yolu,
• Ürünlerinizin/markanızın kaliteli sunum standartlarını belirlemek,
• Personele verilen eğitimlerle bu standartlara uygunluğu sağlamak,
• Müşteriniz ile sizin aranızdaki tek köprü olan her kademedeki personelinizin denetlenmesini sağlamak için yapılır.
• Ve en önemlisi müşteriniz ile sizin aranızdaki tek köprü olan HER KADEMEDEKİ PERSONELLERİNİZİN DENETLENMESİNİ sağlamaktır.
Gizli müşteri araştırmalarına ihtiyaç duyduğunuzda tıklayınız.