Ambalaj Araştırmaları
Ambalaj Araştırmaları
9 Eylül 2015
Gizli Müşteri Araştırmaları
Gizli Müşteri Araştırmaları
9 Eylül 2015

Ürün Testleri Araştırmaları

Ürün testleri araştırmalarının amacı, yeni ürünü piyasaya sürmeden önce ürünün pazardaki durumunu tespir ederek, pazardaki eksiklikleri örmek ve tüketicilerin bu ürüne karşı tepkilerini ölçmektir. Üründe bulunan özelliklerin, güçlü ve zayıf yönlerinin tüketiciler tarafından değerlendirilmesi ile asıl ihtiyaç duyulan ürünün tüketiciye sunulması hedeflenir. Böylelikle tüketicilerin ürün kullanımı hakkında firmalar farklı bakış açılarını değerlendirmiş ve çalışmalarını bu doğrultuda yürütmüş olacaktır. Yeni bir ürünü piyasaya çıkarmadan önce ürün testini yaptırmak, tüketicinin ürüne karşı düşüncelerini elde etmek ve bundan sonraki adımları belirlemek için önemlidir.

Ürün testleri araştırmalarına ihtiyaç duyduğunuzda tıklayınız.